Ewaluacje wewnętrzne
o SZKOLE
aktualności
historia szkoły
patron
dyrekcja
nauczyciele
kierunki kształcenia
biblioteka
rada rodziców
dokumenty
o nas w mediach
galerie
archiwum
internat
kontakt
dla UCZNIA
Informacje dla kandydatów
egzaminy
plan lekcji
osiągnięcia
kalendarz roku szkolnego
samorząd uczniowski
przydatne strony www
WYSTAWY KONKURSY
konkurs na pastele ...
konkurs satyryczny ...
RAPORTY Z EWALUACJI WEWNĘTRZNYCH
2013/2014
Uczniowie są aktywni.
Respektowane są normy społeczne
2014/2015
Nauczyciele współpracują w planowaniu
i realizowaniu procesów edukacyjnych.
Szkoła lub placówka, organizując procesy edukacyjne, uwzględnia wnioski z analizy sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego, egzaminu maturalnego i egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie oraz innych badań zewnętrznych i wewnętrznych.
2015/2016
Uczniowie nabywają wiedzę i umiejętności określone w podstawie programowej.
Procesy edukacyjne
są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
2016/2017
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu si
ę
2017/2018
Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów, z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji.
2018/2019
Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów, z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji.
2019/2020
Relacje rówieśnicze w klasie i szkole, które pomagają lub przeszkadzają w nauce.
2020/2021
Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne.